הבורסה לניירות ערך הטמיעה ERP של Priority ביישום FBC

המסחר בניירות ערך בישראל החל בשנת 1935 עם הקמת "לשכת החליפין לניירות ערך" בידי בנק אנגלו-פלשתינה המנדטורי. בספטמבר 1953 הוקמה הבורסה לניירות ערך בתל-אביב. בשנת 1962 הוקמה מסלקת הבורסה, אשר השלימה עד סוף שנות ה-80 את מחשוב כל עסקאות ניירות הערך. בשנת 1968 נחקק חוק ניירות ערך, שהסדיר לראשונה את פעילות הבורסה והוקמה הרשות לניירות ערך. בספטמבר 1991 הופעלה בבורסה שיטת הכרוז הממוחשב, שאפשרה לראשונה לסחור באמצעות מחשב. התפתחות מערכות המחשוב, הובילה בשנת 1997 להפעלת מערכת "רצף" למסחר רציף וממוחשב בניירות ערך. בהדרגה, הועברו למערכת "רצף" כל ניירות הערך והנגזרים, ובאוקטובר 1999, נחתם פרק נוסף בהיסטוריה של הבורסה ואולמות המסחר המיתולוגיים נסגרו.

 

עם החלטתה לגשת לפרויקט ERP, בחרה הבורסה לניירות ערך במערכת של Priority Software וביישום של חברת  FBC. המערכת תכלול יישומים בתחומי הכספים, לוגיסטיקה ורכש, ותשרת משתמשים בכל מחלקות הארגון. בהמשך תיבחן גם הרחבת הפעילות לתחומים נוספים, כגון מרכז הכנסים, מרכז מבקרים ועוד. שלב א' של הפרויקט עלה לאוויר בינואר 2016. במסגרת הפרויקט מספקת ה Priority בניצוחה של חברת ההטמעה FBC, מענה לקליטת הכנסות הבורסה במערך ממשקים ממערכת המסחר לצורך רישום הכנסות במודול הכספים ומאפשרים לבורסה אינטגרטיביות, שליטה ובקרה אחר תהליכים תפעוליים ופיננסים שעד כה היו מבוזרים.

 

"מצאנו ב Priority ובצוות המנוסה של FBC שילוב מוצלח של יכולת זיהוי ניתוח והבנה מעמיקה של תהליכי העבודה הכספיים בארגון והסיכונים הכרוכים בהם, יחד עם היכולת להציע פתרונות ישימים ומקוריים" סיפר רועי דרעי, מנהל מח' כספים בבורסה. אלדד הרשטיג, מנהל מחלקת טכנולוגיות מידע ותפעול בבורסה סיפר כי תוכנת ה Priority נבחרה כיוון שזוהתה כמערכת שמסוגלת לספק לבורסה פתרון רחב וגמישות גבוהה מאד בהתאמה לתהליכים השונים בארגון.

צרו איתנו קשר

[leadercf7 campid="10556"]
פתח צ'אט
היי נשמח לעזור בכל שאלה!